torsdag den 4. oktober 2012

Fornuftig start

Rødovre fik to point mod Frederikshavn. Kampen blev afgjort af Jannik Karvinen, som i straffeslagskonkurrencen scorede på begge sine forsøg.

Efter at have indledt sæsonen med et knebent 1-3-nederlag til SønderjyskE (sidste mål i tomt bur i sidste sekund), har man nu mødt de to hold jeg har tippet til at blive nr. 1 og nr. 2 på hjemmebane. Jeg synes det ser helt fornuftigt ud og med det jeg har set indtil nu, bør målsætningen mindst være at slutte grundspillet i top 4.

Tryout-spilleren Josh Gratton har måske på nuværende tidspunkt ikke vist så meget mere end sine tacklinger, men den type spillere skal som regel have en del kampe før de vænner sig til spillestilen i Danmark og får spillet sig selv i form. Så hvis ellers økonomien i en aftale er rimelig synes jeg han er værd at forlænge med for hele sæsonen. Han minder en del om de tidligere Rødovre-spillere Steve Washburn, Jeremy Stevenson og Chris Wells. Deres størrelse og til tider manglende teknik gør at de kan se ret ineffektive ud, men i den sidste ende viser de sig som yderst værdifulde spillere for holdet.


Her er mit tip på en slutstilling i grundspillet (lavet lige efter 1. rundes afslutning og altså inden Rødovres første kamp):

1. SønderjyskE
2. Frederikshavn
3. Herning
4. Rødovre
5. Aalborg
6. Odense
7. Copenhagen
8. Esbjerg
9. Herlev

Ingen kommentarer:

Send en kommentar